10.10. Kuukausikokous

Lokakuun kuukausikokouksen 10.10.2017 klo 18 pidettävän illan vieraana on valokuvaaja Kari Kuukka.

Mitä on tulevaisuuden ”lehtikuvaus” ja mitkä ovat ne taidot, mitä siihen tarvitaan? Mitä kannattaa opiskella, mitkä asiat ottaa haltuun, mikäli aikoo tulevaisuudessa leipänsä alalta hankkia? Lisäksi Kari Kuukka näyttää kuvia ja kertoo tarinoita omalta uraltaan urheilukuvaajana.

Kari Kuukka on pitkän linjan kuvaaja, joka on erikoistunut urheilukuvaukseen, visuaaliseen tarinankerrontaan ja median tulevaisuuteen. Hän opettaa alaa (valokuvausta, videota, multi- ja monimedia kerrontaa) mm. Lahden Muotoiluinsituutissa (LAMK) ja Aalto Yliopistossa.
www.karikuukka.com

Luennon jälkeen Kuukka arvostelee seuran jäsenten välisen kuvakilpailun.
Kilpailussa noudatetaan Kameraseuran normaaleja kilpailuohjeita. Kilpailuun voi osallistua enintään kahdella teoksella (kuvalla, kuvaparilla tai kuvasarjalla). Lähettäkää kilpailukuvat sähköpostilla osoitteeseen ”kuukausikokous.kilpailu (at) gmail.com” viimeistään perjantaina 6.10.2017 klo 18.00.

Kuvat: Kari Kuukka