10.6. Konst och Form -kesänäyttely

Näyttelykuvaajien kesäretki Konst och Form -kesänäyttelyyn

Lähde mukaan kesäretkelle Gumbostrandiin Konst och Form -kesänäyttelyyn 10.6. klo 12! Retki on avoin kaikille Kameraseuran jäsenille.

Perillä opastettu kierros tiloihin ja näyttelyyn. Ympärillä viehättävää luontoa ja merimaisemaa kuvattavaksi.

Näyttelyyn ei ole sisäänpääsymaksua.

Paikalle pääsee myös bussilla melkein perille (= kävelyä noin 3 km). Järjestämme kimppakyytejä halukkaille.

Kahvilan kanssa on sovittu 10€ hintaisesta tarjoilusta (suolainen piirakka + salaatti + kahvi/tee).

Ilmoittautumiset Marjut Korhoselle sähköpostitse marjuthannele@outlook.com. Ilmoita samalla myös seuraavat tiedot: nimi, sähköposti, puhelinnumero, tarvitsetko kyydin, voitko tarjota kyydin + kuinka monelle + kyydin alkamispaikka.

Tervetuloa joukolla mukaan viettämään kuvauksellinen iltapäivä hyvässä kuvavirikkeitä ja ideoita tarjoavassa seurassa.