11.5. klo 18 Teema

Teeman kevätretki 11.5.2017 suuntautuu Roihuvuoren kirsikkapuistoon ja japanilaisvaikutteiseen puutarhaan.

Osallistumme klo 18 alkavaan maksuttomaan puistokävelyyn, jonka opastaa Täti Vihreänä tunnettu rakennusviraston Elina Nummi.
Kokoonnumme Herttoniemen metroasemalla R-kioskin edessä klo 17.15, josta jatkamme bussi 79:llä Asentajankadun pysäkille, ja siitä jatkamme kävellen lähtöpaikkaan Sahaajankatu 18, Roihuvuori.
Puistokierroksen jälkeen kokoonnumme kahvila
 Roihuvuoren Riossa, Roihuvuorentie 9. Riossa on valokuvanäyttely edellisten vuosien kirsikankukkajuhlista eli Hanamista.

Teema kokoontuu kunkin kuukauden toinen torstai, yleensä Kameraseuran tiloissa os. Eerikinkatu 46. Raitiovaunu 9 pysähtyy viereiselle kadulle, pysäkki: Ruoholahden villat. Kokouksessa on pöytäkilpailu etukäteen annetusta teemasta. Paperikuvat, max. 20×30 cm, max. 3 kuvaa/kerholainen. Kuvat tuodaan kokoukseen.

Tapaamisiin ei tarvitse etukäteen ilmoittautua, ellei sitä kokousilmoituksessa nimenomaan pyydetä.

Kuva: Paula Lehtimäki