13.4. klo 18 Teema

Illan vieraana on Saija Piiroinen, joka näyttää kuviaan ja tuomaroi illan vedoskilpailun.  Saija on melko uusi Kameraseuran jäsen, mutta siitä huolimatta ehtinyt jo saada palkintoja useissa kilpailuissa mm. Kameraseuran vuoden 2017 vuosikilpailussa kolmen sarjan voitto ja koko kilpailun parhaan kuvan palkinto.
Kahvitauolla sovimme toukokuun kuvausretken kohteen sekä syksyn kerhojen kuvateemat; miettikää ehdotuksia molempiin!
Tauon jälkeen talviaiheisten ajanjaksona 10.11.2016-13.4.2017 kuvattujen vedosten pöytäkilpailu. Kuvat tuodaan kokoukseen, enintään 3 kuvaa/kerholainen, kuvakoko enintään 20×30 cm.
Illan lopuksi n. klo 20 Saija Piiroinen kertoo neulanreikäkuvauksesta: mitä se on, millä välinein ja tarvikkein kamera rakennetaan ja miten kuva otetaan. Huhtikuussa pe 28.4. ja la 29.4.2017 Teema järjestää neulanreikäkuvaustyöpajan, josta lisätietoa kerhoillassa.
Teema kokoontuu kunkin kuukauden toinen torstai.