13.5. klo 15 NVK Local Helsinki!

NVK Local Helsinki Photowalk Day: kävelyretki 13.5. klo 15-18 Punavuori-Kaivari
Kameraseuran nuoret ja NVK Local Helsinki on kaikille 16-30 vuotiaille suunnattu ryhmä, jonka tarkoituksena on yhdistää pääkaupunkiseudun nuoria valokuvaajia valokuvaamisen, oppimisen ja yhdessä tekemisen myötä.
Pysyäksesi perillä tulevista tapahtumista ja tutustuaksesi muihin Helsingin nuoriin valokuvaajiin liity facebookissa NVK Local Helsinki -ryhmään  ja Kameraseuran nuoret -ryhmään . Käy myös katsomassa Nuorten valokuvaajien Instagramia ja osallistu siellä viikon kuva -kilpailuun!
Kameraseuran Nuoret ja Nuoret Valokuvaajat yhdistävät siis voimansa NVK Local Helsinki! -ryhmässä. Tiedossa photowalkeja, studiossa ja miljöössä kuvaamista, hangout-iltoja ja muuta. Tule mukaan kuvaamaan ja tutustumaan samanhenkisiin nuoriin valokuvaajiin tapahtumissamme!
Kameraseura toimii osoitteessa Eerikinkatu 46 Helsinki
Jos sinulla on mitään kysyttävää Kameraseurasta, kerhotoiminnasta tai muusta asiaan kuuluvasta, laita ihmeessä viestiä vetäjien sähköpostiin nuoret@kameraseura.fi