14.12. Teema

Teeman joulukuun kokous 14.12.2017 klo 18 Kameraseuran Galleriassa

Kuva: Outi Debnam ”Seduction”

Tervetuloa joulukuun Teemaan katsomaan Outi Debnamin kuvia. Outi D. sai ensikosketuksen valokuvauksen maailmaan isänsä harrastuksen myötä ja ensimmäisen kameransa hän ”peri” siis isältään n. 9-vuotiaana. Harrastus jäi lasten myötä/kameran puutteessa vuosikausiksi. Vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana kamera on taas tullut osaksi elämää ja nykyään Outi kuvaakin innokkaasti ja järjestelee/osallistuu erilaisiin taideprojekteihin. Kuvauksen saralla hän on itseoppinut. Vuodesta 2009 lähtien Outi on järjestänyt lukuisia näyttelyitä eri kokoonpanoilla. Outi kuuluu tällä hetkellä Laajasalon valokuvaajiin ja Kristilliseen taideseuraan. Hän on ollut myös HIAA:n (Helsinki Internation artists’ association) jäsen.

Kuvakilpailun teema on kamera.  Kerholaiset osallistuvat kilpailuun enintään kolmella 20 x 30cm -kokoisella tai pienemmällä vedoksella, joissa kuvien käsittely ja manipulointi on vapaata. Vedoksia ei lähetetä vaan ne tuodaan kokoukseen. – Kahvitauolla julkistetaan syyskauden kilpailujen voittaja, joka perinteisesti palkitaan täytekakulla.

Kokous on vaalikokous, jossa valitaan ensi vuoden toimihenkilöt.  Myös kevätkauden kuvateemat päätetään, joten miettikääpä valmiiksi kiinnostavia aiheita!

Lue lisää: https://kameraseurafi.test.cchosting.fi/kerhot/teema/