20.2. klo 14: Lauantaikamerat

Nyt haastetaan kuvaajat mukaan selfie tarinaan. Lähdetään Munkkiniemeen kuvaamaan tarinaa selfie kuvien avulla. Toivomme, että mietitte etukäteen millaisen tarina haluatte kertoa meille kuvin. Mutta muistakaa, että kuvaajan täytyy olla jokaisessa kuvassa mukana – itse päätätte miten ja kuinka paljon. Haluamme 5 kuvan tarinan Lauantaikamerat Galleriaan jokaiselle omaan kansioon (galleriassa on malli kansiot).
Selfien kuvauksessa saa käyttää melkein kaikkia keinoja – ainoastaan yksi asia on kielletty: joku toinen ei saa ottaa kuvaa sinusta sinun puolesta. Jalustat, kaukolaukaisin, kännykkä, selfiekeppi, jne on sallittuja. Jos tarinasi tarvitsee rekvisiittaa, on niiden käyttö sallittua.
Tavataan Laajalahden aukiolla lippakioskin luona klo 14.00. Tämä sijaitsee seuraavien teiden risteyksessä: Munkkiniemen puistotie 21 ja Laajalahdentie 20 (Helsinki).
Julkisella liikenteellä pääset perille seuraavasti:
– Ratikka 4 ja 4T, pysäkin nimi Laajalahden aukio
– Bussi 34, 52, 57, 58, pysäkin nimi Laajalahden aukio