Kutsu – Abstrakti maisema

KUTSU VALOKUVANÄYTTELYYN

Abstrakti valokuva tarkoittaa valokuvaa, joka ei pyri esittämään mitään luonnollisen maailman kohteita.”

Kameraseuran maisemakuvaajat järjestää joulukuussa 2017 valokuvanäyttelyn aiheena ’Abstrakti maisema’. Näyttelyyn voivat osallistua kaikki Kameraseura ry:n jäsenet.

Näyttelyyn toivotaan maisemakuvia, jotka ovat mahdollisimman abstrakteja eli eivät esitä konkreettista maisemaa. Kuvien käsittely tietokoneohjelmalla on täysin vapaata.

Näyttelyyn osallistutaan lähettämällä korkeintaan kolme jpg-muotoista kuvaa sähköpostilla osoitteeseen maisemakuvaajat (at) kameraseura.fi viimeistään 30.9.2017. Kuvien maksimikoko 1920×1080 pikseliä. Lähetetyistä kuvista valitaan näyttelyn kuvat. Valinnasta ilmoitetaan osallistujille myöhemmin.

Näyttelyyn valitut kuvat tulee osallistujien itse vedostaa (tai vedostuttaa) A3 tai A2-kokoon. Kameraseuran digityöpisteen tulostinta voi käyttää näyttelyyn hyväksyttyjen kuvien vedostamiseen. Vedostaminen tehdään osallistujan omalle paperille, vedostamiseen käytettävät musteet kustantaa Kameraseura (koskee vain seuran digityöpisteessä vedostettavia näyttelykuvia). Vedokset pitää olla valmiina 27.11.2017.

Valmiit vedokset tulee jokaisen ripustaa itse myöhemmin ilmoitettavina päivinä. Seuran kehyksiä ja paspiksia ei todennäköisesti ole käytettävissä tuolloin, joten osallistujat voivat tuoda oman kehyksen tai paspiksen tai vedostaa kuva ns. feikkipaspiksella tai ripustaa kuva jollain muulla tavalla.

Näyttely järjestetään Kameraseuran galleriassa Eerikinkadulla joulukuun alkupuolella 2017. Avajaisten päivämäärä ja kellonaika ilmoitetaan myöhemmin.

Lisätietoja:
Hannu Lehto, 0400-602 093, hannu.lehto (at) kameraseura.fi