AITA 2013 Planket

19.8. – 1.9.2013

Helsingin Rautatieasema, Postihalli

Perinteinen Kameraseuran AITA-näyttely järjestetään jälleen Helsingin juhlaviikkojen aikana Rautatieaseman Postihallissa.

Osallistu näyttelyyn sekä näyttelyjulisteen valokuvakilpailuun!

Näyttelyyn osallistutaan Kameraseuran kerhojen kautta. Jokaisella kerholla on oma osa Aidasta, johon kerhot suunnittelevat oman Aita-kokonaisuutensa. Ole yhteydessä kerhojen vetäjiin tai Aija Lehtoseen (aita@kameraseura.fi) osallistumisesta näyttelyyn.

Kuvaa näyttelyjulisteen kuva – palkintona kuvan julkaisu Kamera-lehdessä

Julisteessa käytettävän kuvan valitsee Kamera-lehden päätoimittaja Asko Vivolin. Kuvaa käytetään AITA-näyttelyn mainostamisesta sekä lehdistö-tiedotteessa. Kuvasta julkaistaan myös yhden sivun artikkeli Kamera-lehden elokuun numerossa, jossa Asko Vivolin antaa siitä palautetta.

Lähetä kilpailuun osallistuvat A3-pystykuvat isoresoluutioisina sähköpostilla aita@kameraseura.fi 15.5.2013 mennessä. Kuvan aihe on vapaa. Lisätietoja aita@kameraseura.fi