Haemme toimistonhoitajaa

Kameraseura ry on helsinkiläinen aktiivinen yli tuhatjäseninen valokuvauksen harrastajien yhdistys, joka julkaisee Suomen suurinta valokuvausalan erikoisjulkaisua Kamera-lehteä. Käytössämme on toimiston lisäksi kokoustilana toimiva galleria, studio, pimiö ja digityöhuone.

Haemme nyt toimistollemme Helsingin Itä-Pasilaan vakituiseen työsuhteeseen

TOIMISTONHOITAJAA

Toimenkuvaasi kuuluu lehden ja seuran taloushallintoon ja kirjanpitoon liittyvät raportointi- ja laskutustehtävät sekä yhteydet tilitoimistoomme. Vastaat itsenäisesti eri rekisteriemme päivityksestä ja verkkosivujen ajantasaisuudesta yhdessä osaavien kumppaniemme ja seuran aktiivijäsenten kanssa. Lehden toimintaan liittyvä asiakaspalvelu on myös vastuullasi. Olet tehtävässäsi läheisessä yhteistyössä seuran jäsenistä koostuvaan Kameraseuran hallitukseen.

Aktiivinen, monipuolinen ja itsenäinen tehtäväsi edellyttää, että sinulla on kokemusta ja ymmärtämystä yrityksen taloushallinnosta ja hyvät tietotekniset valmiudet. Eduksi katsomme kokemuksen sosiaalisen median markkinoinnista ja verkkokaupasta.

Työympäristösi on iloisen innostava ja tarjoaa sinulle näköalan valokuvauksen monipuoliseen kenttään.

Työnantaja: Kameraseura ry

Sijainti: Pakkamestarinkatu 1 A Lt 141, 00520 Helsinki

Työn tyyppi: kokoaikatyö

Työ alkaa: 2.1.2018 tai sopimuksen mukaan

Yhteystiedot: Lisätietoja puheenjohtaja Aija Lehtonen, puh. 040-593 9015. Soittoajat: pe 24.11. klo 10–12 sekä ma 27.11. klo 10–12 ja 16–18.

Hakemukset: Toimita hakemuksesi palkkatoiveineen 1.12.2017 mennessä osoitteeseen hakemus@kameraseura.fi