Kameraseura ry:n vaalit

Tiistaina 8.11. Kuukausikokouksemme äänestää uudet hallituksen jäsenet erovuorossa olevien tilalle, jotka ovat Reino Havumäki, Monica Nordling, Ossi Raimi sekä vuosittaisessa puheenjohtajan vaalissa Urpo Väisänen. Ainakin Monica on ilmoittanut, ettei enää ole käytettävissä.

Kiinnostaako sinua työskentely Kameraseura ry:n hallituksessa?
Hallitus vastaa yhdistyksen lähes miljoonan euron liikevaihdosta ja seuratoiminnan ohella Kamera-lehden strategiasta. Hallitus kokoontuu noin kerran kuukaudessa (kokoukset arkipäivinä klo 16) ja sen lisäksi pienemmissä työryhmissä vähintään toisen kerran kuukaudessa.

Kameraseuran keskustelufoorumilla on nyt osio, jossa voit ilmoittautua ehdokkaaksi. Kukin ehdokas siis pääsee näin esittelemään itsensä ja ajatuksensa hyvissä ajoin ennen kokousta. Ehdokkaaksi voi ilmoittautua myös vasta Kuukausikokouksessa!

Ilmoittaudu mukaan vaalitaistoon tai käy tenttaamassa ehdokkaita osoitteessa
Foorumin Yleiset / Kameraseuran kerhot ja kokoukset / Vaalikokous (https://kameraseurafi.test.cchosting.fi/kamerafoorumi/index.php?board=70.0).
Keskusteluosio on vain jäsenille. Jollet ole vielä kirjautunut foorumille, muista antaa jäsennumerosi ilmoittautumislomakkeella.

Lisätietoja hallitustyöskentelystä saat nykyisiltä hallituksen jäseniltä, joita ovat erovuoroisten lisäksi Jarkko Antikainen, Yki Hytönen ja Eeva Johansson. Voit myös kysyä toimistolta Liisa Söderlundilta tai Leena Saarelalta. Sähköpostiosoitteet kaikille ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)kameraseura.fi.