#KameraseuraRGB

Tehdään yhdessä näyttely! Tervetuloa tekemään kanssamme Instagramin kautta näyttelyä Kameraseuran Keittiö-galleriaan kesäkuuksi 2015. Näyttelyn teemana ovat värit, RGB, eli helmikuussa punainen, maaliskuussa vihreä ja huhtikuussa sininen. Osallistua voit merkitsemällä teemaan sopivan Instagram-kuvasi näyttelyn hashtagilla #KameraseuraRGB. Näistä kuvista valitsemme ja kokoamme näyttelyyn kolme, useista kuvista koostuvaa kollaasia, punaisen, vihreän ja sinisen. Näyttelyyn valituista kuvista olemme yhteydessä kuvaajiin Instagramin suoraviestillä. Helmikuussa siis aloitamme, tervetuloa mukaan!
Kameraseuran löydät Instagramista käyttäjänimellä Kameraseura ja netistä osoitteesta www.instagram.com/kameraseura.
instagram nayttely