Ilmoittaudu kevätjuhlaan

Kameraseuran perinteinen kevätjuhla Kamera-galleriassa (Lastenkodinkuja 1) tiistaina 8.5.
Juhlat alkavat klo 18.00, mutta sitä ennen laitetaan paikka koreaksi yhdessä. Tule siis jo klo 17.00, jos pääset.
Illan ruokatarjoilusta vastaa pitopalvelu Annin juhlapalvelu ja juotavien suhteen noudatetaan nyyttikesti periaatetta. Halutessa voi tuoda myös pientä naposteltavaa pikkutunneille. Ilta on pitkä ja sitä seuraa valoisa yö, joten tuomisten määrä kannattaa mitoittaa sen mukaan.

Illan aikana on pöytäkilpailu, jonka teemana on KEVÄT. Palkintona yhdelle voittajalle on kirja.

Kaikki Kameraseuran jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita. Ruokatarjoilun vuoksi pyydetään ilmoittautumista 3.5.2012 mennessä sähköpostitse kameraseura (at) kameraseura.fi.

Kilpailusäännöt:
11. Pöytäkilpailu
Pöytäkilpailu on vedoksille ellei kilpailukutsussa toisin mainita. Se eroaa muista kilpailuista siinä, että vedokset tuodaan vasta kokoukseen. Teosten lukumäärä on korkeintaan neljä ja suurin kuvakoko A4. Kuvia ei saa pohjustaa eikä niissä saa olla kehyspahvia (passepartout). Yksi teoksista voi olla kuvapari tai kuvasarja. Kuvien arviointi suoritetaan joko yleisöäänestyksellä kokouksen vetäjän määräämällä tavalla tai sen suorittaa raati.