Kirppis 16.5. klo 10-15

Kameraseura ry ja Kamera-lehti järjestävät Kamera-galleriassa valokuvaustarvikkeiden kirpputorin 16.5.2015 klo 10-15.

Yhdistyksen jäsenet voivat nyt varata myyntipaikan kirppikselle nettikaupassa.
Muut kuin yhdistyksen jäsenet voivat varata myyntipaikkoja 4.5. alkaen.

Myyntipöytinä toimivat gallerian pöydät, joissa yksi myyntipaikka on puolikas pitkästä pöydästä tai kokonainen lyhyt pöytä.

Jos tarvitset tilaa paljon, voit varata maksimissaan kaksi paikkaa, jolloin saat käyttöösi kokonaisen pitkän pöydän.
Mikäli sinulla on myytävää vähemmän, voit tietysti jakaa yhden myyntipaikkasi useamman kaverin kesken.
Katso alla oleva pohjapiirros, joka on suuntaa antava ja saattaa muuttua varaustilanteesta riippuen. Keittiö-gallerian pöydät on varattu Kameraseuran ja Kamera-lehden omien tavaroiden poistomyynnille.

Myyntipaikat eivät ole nimettyjä, vaan paikat arvotaan kirppisaamuna kaikkien maksaneiden ja paikalle saapuvien kesken saapumisjärjestyksessä. Myyjät voivat tulla järjestämään myyntipöytiään klo 9 alkaen.

SÄÄNNÖT:

Kirpputorilla voi myydä valokuvaustarvikkeiden lisäksi mm. valokuvakirjoja, valokuvia yms. selkeästi teemaan liittyvää.

Pöydän vuokraaja vastaa siitä, että hänellä on omistusoikeus myytävään tavaraan ja kaikki niihin liittyvät vastuut kuuluvat pöydän vuokraajalle. Kameraseura ry ei vastaa tuotteissa mahdollisesti esiintyvistä puutteista tai vioista.

Kameraseura ry ei vastaa tavaroiden vahingoittumisesta tai mahdollisesta häviämisestä kirpputorilla.

Kamera-galleriassa on samaan aikaan näyttely, joten pöydän vuokraajan on huolehdittava, etteivät näyttelyn teokset seinillä myyntipöydän takana vahingoitu.

Myyjät voivat tulla laittamaan pöytiä myyntikuntoon lauantaina klo 9 alkaen.

Myyjän on vietävä myymättä jääneet tavarat pois yhdistyksen tiloista samana päivänä.

Alustava myyntipöytien sijoittelu galleriassa:

Gallerian pohjapiirros kirpputorille 2015

Kamera-galleria sijaitsee osoitteessa Lastenkodinkuja 1, 00180 Helsinki.

Lisätietoja kirpputorista: jasenpalvelut@kameraseura.fi tai 09-6811 4914 (ti-to klo 10-15).