Kirpputori la 28.5.2016

Kameraseura ry ja Kamera-lehti järjestävät Kamera-galleriassa valokuvaustarvikkeiden kirpputorin yleisenä siivouspäivänä lauantaina 28.5.2016 klo 10-15.

Voit nyt varata myyntipaikan kirppikselle TÄÄLTÄ.

Myyntipöytinä toimivat gallerian pöydät, joissa yksi myyntipaikka on puolikas pitkästä pöydästä (nrot 1-3 ja 5-9) tai kokonainen lyhyt pöytä (nrot 4 ja 10).

Yksi henkilö voi varata maksimissaan kaksi myyntipaikkaa, jolloin hän saa koko ison pöydän käyttöönsä.
Katso alla oleva pohjapiirros, joka on suuntaa antava ja saattaa muuttua varaustilanteesta riippuen. Keittiö-gallerian pöydät on varattu Kameraseuran ja Kamera-lehden omien tavaroiden poistomyynnille.

Myyntipaikat eivät ole nimettyjä, vaan paikat jaetaan pöytäpaikan maksaneille kirppisaamuna saapumisjärjestyksessä . Myyjät voivat tulla järjestämään myyntipöytiään klo 9 alkaen.

Siivouspäivän kunniaksi gallerian edustan kadunvarsi on vapaasti käytettävissä siivouspäivän teeman mukaisesti kaiken muunkin käytetyn tavaran myyntiin. Kadunvarsipaikkoja ei voi varata etukäteen, vaan jokainen valitsee itselleen parhaiten sopivan vapaan tilan saapuessaan paikalle. Gallerian wc on myös kadunvarsimyyjien käytettävissä kirpputorin ajan.

SÄÄNNÖT:

Kirpputorilla voi myydä valokuvaustarvikkeiden lisäksi mm. valokuvakirjoja, valokuvia yms. selkeästi teemaan liittyvää.

Pöydän vuokraaja vastaa siitä, että hänellä on omistusoikeus myytävään tavaraan ja kaikki niihin liittyvät vastuut kuuluvat pöydän vuokraajalle. Kameraseura ry ei vastaa tuotteissa mahdollisesti esiintyvistä puutteista tai vioista.

Kameraseura ry ei vastaa tavaroiden vahingoittumisesta tai mahdollisesta häviämisestä kirpputorilla.

Kamera-galleriassa on samaan aikaan näyttely, joten pöydän vuokraajan on huolehdittava, etteivät näyttelyn teokset seinillä myyntipöydän takana vahingoitu.

Myyjät voivat tulla laittamaan pöytiä myyntikuntoon lauantaina klo 9 alkaen.

Myyjän on vietävä myymättä jääneet tavarat pois yhdistyksen tiloista samana päivänä klo 16 mennessä.

Alustava myyntipöytien sijoittelu galleriassa, yhteensä 18 vapaata myyntipaikkaa.

kirpputorin paikkakartta

Kamera-galleria sijaitsee osoitteessa Lastenkodinkuja 1, 00180 Helsinki.

Lisätietoja kirpputorista: jasenpalvelut@kameraseura.fi tai 09-6811 4914 (ti-to klo 10-15).

ALV 0%, AVL 4§