Kohtaamisia – Kameraseura Taiteiden yössä 7.-27.11.

Avajaiset 6.11. klo 18.

Keittiö-gallerian näyttely on retrospektiivinen kuvakertomus Kameraseuran tämän syksyn Taiteiden yön ohjelmasta. Kameraseuralla oli Taiteiden yössä ohjelmaa päärautatieasemalla, Baanalla ja Kameraseuran tiloissa. Jokaisen kuvan sanomaa tukee tapahtumasta kertova lyhyt mietelause. Avajaisissa esitetään myös AITA-näyttelyn avajaisista kertova video.

Näyttelyssä on dokumentoitu seuraavat tapahtumat:
Heimo Harju: Valokuva kertoo tarinan. Kuvia pitkän poliisiuran varrelta.
Muotokuvassa@kameraseura-tapahtumassa Kameraseuran studiossa kuvattiin muotokuvia Instagramiin.
Persona-ryhmä: Miljöömuotokuvausta Baanalla
Baanan liikkuva valokuvanäyttely, jossa Eero Venhola esitteli ottamiaan luonto- ja ympäristökuvia Baanalta kesä-elokuussa 2014.
Katukuvausta polaroidilla. Jarkko Antikainen sukkuloi illalla Baanalla polaroid-kameran kanssa ja kuvasi vastaantulijoita. Kuvattava sai kirjekuoressa maailman ainoan kappaleen kuvasta muistoksi itselleen.
AITA 2014 WALL-näyttely päärautatieasemalla. Eri kerhot asettivat kuviaan näytteille  ohikulkijoiden ihasteltavaksi.

Näyttelyn on koonnut seuran jäsenten Taiteiden yössä ottamista kuvista Kameraseuran AITA- ja  näyttelytoimikunta: Aija Lehtonen, Raisa-Johanna Auvinen, Päivi Simpanen, Tanja Räsänen ja Tiina Lähteenmäki. AITA-näyttelyn avajaisten videon on tehnyt Eddie Iles.

Kohtaamisia Nayttelyjuliste