Maanantai 1. helmikuuta klo 18.00 K-movie

Vieraana Timo Heinänen, Aalto yliopiston professori (Elokuvaus, pääainevastaava). Hän tulee kertomaan meille työstään sekä Aallossa että aikaisemmista elokuva-alan töistään, sekä laitoksen roolista suomalaisen elokuva-alan opetuksessa. Kysymyksiä Timolle saa esittää ennakkoon s-postilla tai kommenttina Facebookissa, ja tietenkin paikan päällä.

Tauon jälkeen katsotaan yhdessä jäsenten omia teoksia, joten on toivottavaa, että saamme ennakkoon teiltä filmin nimen ja keston, osoiteeseen k-movie@kameraseura.fi la 30.1. mennessä.

On Monday 1st February at 6 pm our guest speaker is Timo Heinänen, professor, cinematography at ELO Film School Helsinki, part of the Aalto university. His theme is about his own work both there and in previous positions in the area of cinematography, plus the school’s role. Questions may be forwarded in advance by e-mail, as comments in Facebook, and of course during the evening’s meeting.

After the refreshments break we view productions by members, and hopefully you will inform us in advance of your film’s name and duration, at our k-movie@kameraseura.fi by Saturday 30th Jan.

Welcome Tervetuloa!