MIKÄ SE SELLAINEN SUOMI ON?

050325-0201-20D

KUVA: Olli Pitkänen

MIKÄ SE SELLAINEN SUOMI ON – valokuvanäyttely

Paikka Espoon kulttuurikeskus, Kulttuuriaukio 2, 02100 Espoo

Avajaiset Tiistaina 10.9.2013 klo 18-20

Aika 10. – 22.9.2013

Näyttely on avoinna Espoon kulttuurikeskuksen aukioloaikojen mukaisesti

(www. http://www.espoo.fi/fi-FI/Kulttuuri_ja_liikunta/Kulttuuri/Kulttuurikeskukset_ja_talot/Espoon_kulttuurikeskus.fi)

MIKÄ SE SELLAINEN SUOMI ON? –näyttely on Ihmemaa –ryhmän neljäs yhteinen näyttely. Näyttelyssä jokainen ryhmän jäsen tuo oman näkemyksensä Suomesta esille valokuvien avulla. Tavoitteenamme on kuvata aitoa Suomea aidoille suomalaisille ihmisille.

Ihmemaa-ryhmään kuuluvat kymmenen kuvaajaa ovat aiemmin pitäneet yhdessä kolme valokuvanäyttelyä: Siirtymiä vuonna 2010 Helsingissä, Liisattu Paratiisi vuonna 2012 Helsingissä ja Liisattu Paratiisi vuonna 2013 Orimattilassa.

Ihmemaa –ryhmään kuuluvat seuraavat henkilöt: Maria Isotalo, Päivi Kahila, Juha Karttunen, Kaarina Leppämäki, Pekka Nisula, Olli Pitkänen, Jari Porkka, Hanna Toropainen, Seppo Tuomaala ja Kari Väisänen

Toivomme, että nautitte näyttelystä.

Näyttelyn yhteyshenkilö on Kaarina Leppämäki (kaarina.leppamaki@acamedia.fi)