P. K. Jaskari -stipendi

Kameraseura ry:n pitkäaikaisen vaikuttajan P. K. Jaskarin muistolle omistettu stipendi on tarkoitettu Kameraseura ry:n jäsenille lähinnä Helsingissä pidettävän valokuvanäyttelyn kustannuksiin. Myös muihin tarkoituksiin anotut, perustellut hakemukset kustannusarvioineen otetaan huomioon. Stipendinä myönnetään enintään 1000 euroa. Vapaamuotoiset, mutta hyvin perustellut hakemukset, jotka sisältävät näyttelyn tai projektin kustannusarvion sekä aikataulun, tulee osoittaa Kameraseura ry:n hallitukselle tammikuun loppuun mennessä. Kuvamateriaali ja kertomus aikaisemmasta toiminnasta valokuvauksen alueella ja Kameraseurassa ovat suotavia. Stipendi jaetaan Kameraseura ry:n vuosikokouksen yhteydessä.
Haku päättyy 31.1.
Kuoreen maininta P.K.Jaskari
Hakemukset osoitteeseen Kameraseura ry, Pakkamestarinkatu  1 A Lt 141, 00520 Helsinki