Photowalk 20.7.2013

LEHDISTÖTIEDOTE 9.7.2013

Hyvä harrastus apuna nuorten syrjäytymisessä

Tampereen valokuvausseura ry (TVS) järjestää Tampereella 20.7.2013 katukuvaustapahtuman Photowalk Tampere, josta toivomme myös nuorten kuvaajien innostuvan.

Digijärjestelmäkameroiden myynti on lisääntynyt ja erityisesti nuoret tytöt ovat kiinnostuneet valokuvauksesta. TVS auttaa ja ohjaa harrastajia kehittymään järjestämällä ilmaisen Katukuvaustapahtuman lauantaina 20.7. sekä kaksi edullista digikuvauksen alkeisiin liittyvää viikonloppukurssia syys-lokakuussa. Digikurssien hinnat ovat vain 20 €/kurssi. Lisätietoja seuran internetsivuilta.

Tampereen valokuvausseura ry on Suomen Kameraseurojen Liiton jäsen. Toiminta-ajatuksena on tuoda tamperelaiset valokuvauksen harrastustajat yhteen ja edistää valokuvauskulttuuria yleensä. Seuran toiminta on alkanut 53 vuotta sitten ja aktiivisia jäseniä on noin 40. Vuonna 2013 keskitymme nuoriin kuvaajiin ja syventäviin koulutuksiin.

Lisätietoja: Puheenjohtaja Raimo Korpela, puh. 0400 767 000, sähköposti: raimo(at)korpelat.fi

Aiheeseen liittyviä linkkejä:
www.sksl.fi/tampereen.valokuvausseura