Suunnittele juliste AITA 2015 WALL -näyttelyyn!

Kameraseura järjestää tänäkin vuonna perinteisen AITA 2015 WALL-näyttelyn Helsingin päärautatieasemalla.
Näyttelytoimikunta julistaakin nyt julistekilpailun uuden, upean julisteen löytämiseksi näyttelyyn ja käytettäväksi näyttelyn mainonnassa.

Suunnittele tällainen juliste

– Tänä vuonna etsimme valmista julistetta. Suunnittele siis julisteeseen myös teksti.
– Julisteessa on oltava ainakin nämä tiedot:
oooooJärjestäjä: Kameraseura ry
oooooNäyttelyn nimi: AITA 2015 WALL
oooooNäyttelyaika: 17.–30.8.2015
oooooNäyttelypaikka: Helsingin päärautatieasema, Postihalli
oooooJulisteen suunnittelija
– Kuvan on oltava sellainen, että se sopii julkisella paikalla esitettäväksi. Kuvassa ei esim. saa olla raakaa väkivaltaa, liikennevälineiden töhrimistä tai junaonnettomuuksiin viittaavaa.
– Lähetä kilpailuun A4-kokoinen pystyjuliste digimuodossa.

Lähetys ja aikataulu

Lähetä juliste-ehdotuksesi 17.5. mennessä spostilla osoitteeseen galleria@kameraseura.fi.

Muuta huomioitavaa, lisätietoja

Osallistumalla kilpailuun suunnittelija suostuu siihen, että julistetta voidaan käyttää AITA-näyttelyssä ja siihen liittyvässä mainosmateriaalissa, jota julkaistaan verkossa, mainoslehtisissä tms.

Näyttelytoimikunta valitsee voittajan ja tekee voittajakuvasta A3-vedoksen.

Näyttelytoimikunta pitää itsellään oikeuden pyytää tarvittaessa pieniä oleellisia korjauksia voittajajulisteeseen (mahdolliset käännösvirheet tms.).

Voittaja saa palkinnoksi bittiavaruuteen asti ulottuvaa mainetta ja tilaisuuden päästä esille työnsä kautta kaikkialla, missä näyttelyä mainostetaan. Pölyä keräävää pokaalia ei ole luvassa.

Muista julisteista Näyttelytoimikunta valitsee myöhemmin parhaat ripustettavaksi Keittiö-galleriassa pidettävään näyttelyyn. Näiden julisteiden suunnittelijoihin otamme myöhemmin yhteyttä ja pyydämme julisteista printin.

Mahdollisiin lisäkysymyksiin vastaa Näyttelytoimikunta spostilla galleria@kameraseura.fi.

21.3.2015 Näyttelytoimikunta