Syksyn kurssit myynnissä

Haku Jussi Aallon Luovan muotokuvauksen työpajaan päättyy 6.8.2017.

Osta nyt paikkasi loppukesän ja syksyn 2017 kursseille nettikaupastamme.

ALENNETUT HINNAT Kameraseura ry:n ja Suomen Kameraseurojen Liiton jäsenet sekä Kamera-lehden kestotilaajat -15% .   Nuoret, kaikki alle 25 vuotiaat -50% normaalihinnasta. Kuten kunkin kurssin kohdalla on erikseen ilmoitettu myös kaikki alennetut hinnat.

KAMERASEURAN OPINTOPUTKI – ALOITTELIJASTA MESTARIKSI

Helsingin Kameraseuran kurssitarjonnasta löytyy jokaiselle jotakin – vasta-alkaja tutustuu harrastukseen peruskursseilla ja pitkäänkin kuvannut täydentää osaamistaan kuvaamisen lukuisilla osa-alueilla. Syksylle 2017 olemme lisänneet päiväkurssitarjontaa erityisesti perusopetukseen. Esimerkiksi Kuva & Some -kurssilla perehdytään kuvien käyttöön sosiaalisessa mediassa. Vanhempi-lapsi -aamukurssille mukaan voi ottaa lapsen/lapsenlapsen, jota kuvaten opetellaan kameran perusasetuksia.

Vankimman perustan saat, kun käyt kurssit järjestyksessä, esimerkiksi:

1) Kamerasi peruskäytön opit parin kuukauden mittaisella kurssilla ABC 1 – valokuvauksen perusteet (toistuu kausittain) tai vastaava tiivistettynä pariin viikkoon ABC 1 – intensiivikurssi
– kiireiselle aloittelijalle on tarjolla myös yhden päivän tietoiskuja ABC-tehokurssi
– perusteita opit kevyempään tahtiin myös Opintokerhossa, jonne pääset liittymällä Kameraseura ry:n jäseneksi.

2) Kameran ohella harrastajan tärkein väline on tietokone; kuvankäsittelyn opit intensiivikursseilla.
– syksyllä 2017 opiskelemme mm. Adoben Lightroom-ohjelmaa.

3) Kun olet oppinut kameran perusasetukset, voit laajentaa harrastusta haluamiisi suuntiin esimerkiksi henkilö-, bändi- tai maisemakuvauksen kursseilla.

4) Pitemmälle ehtineet hiovat osaamistaan esim. työpajoissamme, jotka toistuvat kausittain. Syksyllä 2017 vuorossa on mm. suosittu Jussi Aallon Luovan muotokuvauksen työpaja sekä uusi Omaelämäkerta kirjaksi -työpaja, jossa voit koostaa hienon kuvateoksen lahjaksi tai muistoksi itselle.

5) Tiloihimme liittyvän peruskurssin käytyäsi saat käyttöoikeuden tiloihin, kun liityt Kameraseura ry:n jäseneksiStudiokurssinkäyneet jäsenemme saavat vuokrata seuran studiota edullisesti omiin kuvauksiinsa. Pimiö ja digihuone ovat varattavissa ilmaiseksi kyseiset peruskurssit käyneille jäsenille.

Katso lisää kurssivaihtoehtoja sekä kurssien tarkemmat kuvaukset nettikaupassamme.

Kurssit järjestetään Kameraseuran uudessa toimitilassa osoitteessa Eerikinkatu 46, Helsinki ja studiokurssit nurkan takana Hietalahdenkadulla.
Kameraseuran pimiössä, joka sijaitsee osoitteessa Runeberginkatu 36, järjestetään Mustavalkovedostuksen kursseja seuraavan kerran jälleen syksyllä 2017.

Kurssipaikka ostetaan nettikaupasta kamera-lehti.fi/kauppa/. Siellä on myös kurssien tarkemmat sisältökuvaukset. Kurssipaikkoja on myynnissä kurssista riippuen 5–14. Kurssin täytyttyä kurssia ei pysty enää ostamaan, mutta voit ilmoittautua jonoon osoitteessa jasenpalvelut (at) kameraseura.fi. Samaan osoitteeseen voit lähettää palautetta sekä kurssitoivomuksia, ellei haluamaasi kurssia löydy myynnistä.

Uusista kursseista ilmoitetaan nettikaupan lisäksi Kameraseuran Uutisvahdissa, tilaa sähköinen kirje.