Taiteiden yö 20.8. klo 18-21

Kameraseura on tänäkin vuonna näkyvästi mukana Helsingin Taiteiden yössä klo 18-21. Osallistu tapahtumiimme, joita järjestetään eri puolella kaupunkia!

Kameraseuran tiloissa

osoitteessa Lastenkodinkuja 1, 00180 Helsinki

Ismo Hölttö palaa Kameraseuraan – maalauksin ja piirroksin!
Ismo Höltön 1960-luvun valokuvat ihastuttivat ja liikuttivat keväällä yli 37 000 kävijää Ateneumin taidemuseon retrospektiivisessä näyttelyssä.
Nyt Kameraseurassa on näytteillä lisää hänen töitään – tällä kertaa piirroksia ja maalauksia.
Taiteilija on myös itse paikalla.
Lisää näyttelystä: https://kameraseurafi.test.cchosting.fi/…/iso-holtto-palaa-kameraseuraan…/.

Holtto_Nayttelyjuliste

Muotokuvausta
Tule oikeassa studioympäristössä otettavaan muotokuvaan – yksin tai yhdessä. Kuvat jaetaan Facebookin kautta. Samalla voit tutustua monipuoliseen toimintaamme.
Kameraseuran löydät myös instagramista @kameraseura.

Baanalla

Baanan kesä elää!
Baanan liikkuva valokuvanäyttely esittää Eero Venholan tänä kesänä Baanalla ottamia kuvia.

Eero

Miljöömuotokuvausta
Pysähy. Innostu. Osallistu!
Kameraseuran Persona-kerhotoimintaryhmä tarjoaa sinulle mahdollisuuden tutustua henkilökuvauksen monipuoliseen maailmaan.

Päärautatieaseman postihallissa

AITA 2015 WALL -näyttely
Kameraseuran eri kerhojen yhteinen valokuvanäyttely ohikulkijoiden iloksi. Paikalla myös Kameraseuran jäseniä kertomassa näyttelystä ja esittelemässä seuran toimintaa.

AITAjuliste