Taiteiden yö 21.8.2014 klo 18-21

Kameraseura on tänäkin vuonna näkyvästi mukana  Helsingin Taiteiden yössä. Osallistu tapahtumiimme, joita järjestetään eri puolella kaupunkia!

Kameraseuran tiloissa

osoitteessa Lastenkodinkuja 1, 00180 Helsinki

MUOTOKUVASSA@KAMERASEURA
Tule muotokuvaan Kameraseuran studioon! Studiossa kameran takana Reino Havumäki.

Valokuva kertoo tarinan
Heimo Harjun valokuvanäyttely. Valokuvaaja itse paikan päällä vastaamassa kysymyksiisi!

Baanalla

Luonto- ja ympäristökuvia Baanalta kesä-elokuussa 2014
Baanan liikkuva valokuvanäyttely esittää Eero Venholan ottamia kuvia.

Miljöömuotokuvausta
Pysähy. Innostu. Osallistu!
Kameraseuran Persona-kerhotoimintaryhmä tarjoaa sinulle mahdollisuuden tutustua henkilökuvauksen monipuoliseen maailmaan.

Katukuvausta polaroidilla
Katukuvauskurssiemme vetäjä Jarkko Antikainen sukkuloi illalla Baanalla polaroid-kameran kanssa. Jos satut osumaan paikalle oikealla hetkellä, pääset perinteiseen ja ainutkertaiseen polaroid-kuvaan, jonka saat muistoksi itsellesi. Kuva kehittyy suojakelmussaan ja sitä on olemassa maailmassa vain yksi, siitä ei jää jälkeäkään muualle – ei pilviin eikä ikimuistaviin verkkoihin.

Helsingin päärautatieaseman postihalli

AITA 2014 WALL-näyttely
Paikalla Kameraseuran jäseniä kertomassa näyttelystä ja esittelemässä seuran toimintaa.

Kuva: Leena Saarela. Kuva viime vuoden Taiteiden yön kameraseuralaisista. Tunnistat meidät tänäkin vuonna mustista T-paidoista.