Vuosikilpailu päättyy 5.1.2012

Tiistaina 10.1.2012 alkaa klo 18.00 Kuukausikokouksien vuosi.  Illan vierailijana on valokuvaaja Timo Ripatti, joka on vieraillut muissakin kerhoissamme, vetää kursseja ja toimii Kamera-lehden avustajana. Timon illan esitys tulee olemaan uutta myös häntä aiemmin kuunnelleille.

Illan kilpailuna on  Vuosikilpailu, jonka kuvat ja voittajat julkistetaan. Kaikkien sarjojen voittajat saavat palkinnoksi yhteisnäyttelyn VUOSIKILPAILUN PARHAAT Kamera-galleriaan 3.-24.2.2012.  Vuosikilpailun raatina toimii valokuvaajat Antti Koli, Tiina Puputti ja Timo Ripatti.

VUOSIKILPAILU vedoksille. Kilpailussa on neljä sarjaa: henkilökuvat, luonto- ja ympäristökuvat, tilannekuvat ja yleinen sarja. Yleiseen sarjaan osallistutaan teoksilla, jotka eivät aiheeltaan sovi muihin sarjoihin.

Kilpailuun saa osallistua korkeintaan neljällä teoksella, joista yksi voi olla kuvasarja tai kuvapari.  Aiemmin Kameraseuran kilpailuissa palkituilla tai pisteitä saaneilla teoksilla ei saa osallistua.

Kustakin sarjasta palkitaan yksi teos, joista yksi valitaan Vuosikilpailun parhaaksi teokseksi. Lisäksi sarjan tason mukaan voidaan antaa kunniamainintoja, korkeintaan kaksi sarjaa kohti. Lisäksi palkitaan paras nuorten teos. Alle 25-vuotias merkitsee teoksiinsa syntymäaikansa.

Muilta osin noudatetaan näiden kilpailusääntöjen YLEISIÄ SÄÄNTÖJÄ.   Kilpailun arvioinnin suorittaa Kameraseuran ulkopuolinen kolmijäseninen raati.

Kilpailukuvat tulee toimittaa Lastenkodinkuja 1:n postilaatikkoon viimeistään torstaina 5.1.2012 klo 18.00.