Kalenteri

Kameraseura ry:n kerhojen ohjelma on kaikille jäsenille avointa ja kuuluu jäsenmaksuun. Kerhoiltoihin ei tarvitse ilmoittautua, ellei toisin mainita (yhteystiedot ja ohjeet, joiden avulla löydät toimitilamme). Kerhoiltojen ohjelmasta ja mahdollisesti poikkeavista kokouspaikoista tai etäyhteydellä pidettävistä tapahtumista voit lukea tarkemmin kunkin kerhon omalta sivulta.

Kurssit maksavat ja niille ilmoittaudutaan erikseen nettikaupassa. Kursseille voit ilmoittautua, vaikka et olisi jäsen – jäsenille kurssihinnat ovat edullisemmat.

Alla kalenterinäkymässä on eri värein näkyvissä sekä tapahtumakalenterin (vihreä) että Kaapelitehtaan kokoustilan varauskalenterin (sininen) tiedot. Tarkista aikataulut kuitenkin aina vielä kyseisen tapahtuman / koulutuksen sivuilta mahdollisten muutosten varalta.